Cílení SMS dle vybraného PSČ nebo obce - lze využít především v menších obcích a nebo ve městech, které je rozděleno na různá PSČ. Mobilní operátor pak realizuje rozesílku SMS lidem, kteří mají v daném místě trvalé bydliště nebo se zde pravidelně vyskytují.
Pokud je tato SMS objednána u Psího detektiva do 14 hodin, je rozesílka realizována ještě tentýž den - obvykle do dvou hodin od objednání. Pokud je SMS objednána u Psího detektiva po 14 hodině, je rozesílka realizována následující pracovní den ráno v 9 hodin.
Ukázka pátrací SMS:
Vašemu sousedovi Petrovi Novákovi se 8.12.2013 ztratil v Náchodě pes Alík. Plemeno hrubosrstý jezevčík, barva černá, výška 30 cm, váha 9 kg, hnědá skvrna na levém uchu, přátelský. Měl zelený látkový obojek. Uvidíte-li ho, volejte prosím ihned 602150235. Na Alíka se bezplatně podívejte na http://c2a.cz/psidetektiv. Za nalezení odměna. Děkujeme. www.psidetektiv.cz.
Pokud chcete znát podrobnosti, klikněte si na Jak to funguje nebo Často kladené otázky nebo Kdy jsou služby realizovány.
Ceny jsou konečné.
Stovky případů a narůstající zkušenosti Psího detektiva ukázaly, že největší šance, jak nalézt ztraceného chlupáče, je kombinací několika pátracích metod. Úspěšnost je v takových případech 70%. Pokud si objednáte jeden z TOP balíčků, můžete očekávat okamžité reakce lidí z okolí místa ztráty. Co vlastně balíčky obsahují?
1) Pátrací sms - Během pouhých pár desítek minut rozešleme lidem v okolí pátrací smsky s fotkou zvířátka, podrobným popisem a kontaktem na majitele. Více o pátracích sms se můžete dozvědět ZDE.
2) Pátrací emailing - Okamžitě informujeme o ztrátě zvířátka emailem všechny důležité kontakty v celém vašem okrese. Jsou to útulky, veterináři, starostové, pet shopy a zverimexy, městské policie, myslivci, hajní, psí zájmové organizace, psí školky a hotely, psí salóny, městské úřady a ostatní spolky. Součástí emailu je také pátrací letáček, který naši partneři rovnou vyvěšují na nástěnky a internetové stránky. O ztrátě je informujeme také sms zprávou pro případ, že by v danou chvíli neměli přístup k počítači. Více o emailingu naleznete ZDE
3) Cílená FB kampaň – Jedná se o placenou facebookovskou kampaň zacílenou přímo na místo ztráty a okolí. Výhoda této kampaně je v tom, že krom běžného organického dosahu, který vzniká na základě klasického sdílení a přichází z celé republiky, je tato kampaň přesně zacílená do místa, kde se pejsek či kočička ztratí. Průměrný dosah kampaně za 500 Kč je cca 10 000 lidí.
Pokud chcete znát podrobnosti, klikněte si na Jak to funguje nebo Často kladené otázky nebo Kdy jsou služby realizovány.
Ceny jsou konečné.